tidigt in the morning

Godmorgon på er! :)
Nu är jag på mammas jobb, och fyfan vad trött jag ääär!
Ja, iallafall jag ska vara här tills runt klockan halv två, var tvungen att följa med typ, mamma måste hjälpa mig med svenskan, så jag bestämde att jag skulle följa med idag så hon får hjälpa mig så mycket hon kan! (: usch vad slö jag känner mig alltså, har ont i nacken&huvudet, och alla ska skämta och tycker att det är jätteroligt att jag är vaken nu och skit, haha! Nej, nu kom daniel, så nu kanske det blir lite roligare, hahaha! nejdå, de blir det nog inte, men ah, ska väl sluta skriva nu innan jag börjar svamla(stavning?) helt och hållet då ;)

Jaja, vi hörs senare! :)
Saknar min älskling, som skriver så gulliga godnatt sms till mig!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0