Till älskling

Du är verkligen underbar mot mig, och du bryr dig och visar det också! Du säger jämt att jag är fin trots att jag är utan smink och mitt hår kan se ut hur som helst utan att du bryr dig och du säger ändå att jag är fin och sånt .. Vissa stunder så är det precis som att du skulle vilja visa upp just mig för hela världen, trots att jag har mjukisbyxor, inget smink och ser katastrof ut. Du visar att du tycker om mig, och är inte rädd för att hålla min hand eller krama mig framför din klass eller hela skolan, och framförallt, så säger du att du tycker om mig, gud, kan fan skriva en fet bok om det ju, haha!<3 Jag älskar dig så jävla mycket! Gud, det finns inte ord för att förklara hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig! Du står ut med Clara trots att jag vet att du inte gillar henne, du lyssnar alltid, och även om vi kan tjaffsa lite smått så blir det alltid bra igen, och du har rätt, jag kan inte vara sur på dig, för jag blir glad såfort jag ser dig. Det spelar ingen roll vad som hänt, bara jag ser dig så blir allt bra igen. Jag älskar dig, bara dig och ingen annan, kom ihåg det!♥

slö bild du ;)♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0