trötttttt

Godmorgon!
Fyyfan vad trött jag är! Somnade inte förän mellan 11-12 så har inte sovit så jättelänge .. ;/ Hungrig är jag också, får se om jag hinner äta nått .. tihi (: Idag blir det ju tjejkonferensen, kommer nog bli drygt, men har en känsla av att det blir roligt med! :) Håller på att packar just nu, badkläder och träningskläder, check! haha ;D jaja, vi kanske hörs senare då :)


snygg jag är såhär tidigt på morgonen >.<
Pusssss'♥


Har du en annan åsikt?
Postat av: johan

fan vad söt du är uta sminka :) älskar dig:)

2010-04-14 @ 19:24:17
Postat av: Nathalie

Hejsan!



Vad tycker du om mina skor jag fick hem idag?

Kramis

2010-04-14 @ 19:29:20
URL: http://naatys.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0