cleaninnnnn

Hej på er!
Jag har inte haft tid att uppdatera idag då jag städat heeela dagen lång .. Visar före&Efter bilder sen! Ska snart ta mig en låång promenad med har jag tänkt, då det inte blivit någon träning denna veckan, och vet inte om det blir någon nästa vecka heller.. Får dra med mig Clara ut på en lång promenad, haha :) Jaja, här kommer bilderna på hur duktig jag varit, och så hörs vi senare ikväll! :)

FÖRE - DAVIDS RUM





EFTER - DAVIDS RUM




FÖRE - MITT RUM+ GARDEROBEN






EFTER - MITT RUM&GARDEROBEN






Där har ni jäkligt mycket bilder, be happy :) Nu blir det promenad med tessie! :)♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Alexandra

Hur i helvete kunde din bror bo så som han gjorde? :O

Hade fått panik om jag hade haft ett rum som såg ut så :P

2010-04-03 @ 16:36:23
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilket skillnad!



Men jag hade nog aldrig hittat något i den där djungeln :D

2010-04-05 @ 16:44:58
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0