My week

Hej på er!
Idag är jag ledig, och ska blogga så mycket jag kan! :)
Kan ju berätta om veckan som varit? :)

Måndag - Började med skolan, var väl som vanligt i guess. Efter skolan blev det en tripp till gymmet med Mikaela, blev en träning på kanske 30-45 minuter, men vi körde hårdträning, eller jag gjorde det iallafall, tror Mikaela med det mesta! :) Efter gymmet gick vi ner till stan, jag kollade Nagellack, ska köpa ett nästa vecka typ. Mikaela skulle till Apoteket, och jag skulle sedan till Ica. Tog bussen hem vid 17.45, kom hem runt halv sju, då slängde jag mig i sängen och kollade på tv och så ..

Tisdag - Skolan först, var helt okej .. Bråkade med Johan med de löste sig. Efter skolan åkte jag hem, och på kvällen åkte jag till JB-Live, fick en as nice John Bauer tröja och kollade runt, och har nu bestämt mig! :D Kom hem runt sju, då åt jag och sedan kollade jag på tv.

Onsdag - Skolan först, as usual. Efter skolan tog jag Moppen till Clara, så fixade vi lite med hennes hästar en snabbis, sedan åkte vi till Ulricehamn, åt pizza och så köpte vi fågelmat, haha! Sedan åkte vi hem till henne, Vägde hö och sen fixade vi oss, åkte tillbaka till skolan för att gå på Välgörenhetsgalan som våran skola anordnade. ska se om det finns något klipp på oss när vi är uppe och sjunger med franskagruppen. Ja, efter välgörenhetsgalan tog jag moppen hem, la mig i sängen i stortsett direkt när jag kom hem men somnade inte föränn vid typ elva kanske.

Torsdag - Åkte till skolan på morgonen, precis som vanligt. Hade idrott första lektionen, skulle börja med ute idrott med, fan vad kallt! ;o jaja, sen flöt dagen på. Hade Nationella prov i Matte C på eftermiddagen, eftersom jag var sjuk när alla andra hade det. Gick väl sådär .. jaja, hoppas jag klarade G iallafall. Efter skolan åkte jag hem och åt, sedan åkte jag och pappa till mammas jobb och hjälpte till där lite. Vid halv sju åkte vi hem, och sen kom vi hem vid sju typ. Senare typ vid halv åtta gick jag ut och gick en sväng, fan vad tråkigt det var.

Fredag - Idag har jag endast hunnit duscha och äta lite frukost, har kollat på tv lite med, det ska jag göra strax med. i eftermiddag någon gång ska Johan komma hit tror jag? och innan det så ska jag ha hunnit städa, haha får nog sätta fart nu tror jag.

Men Glömm inte av min frågestund som avslutas ikväll, svaren kommer antagligen imorgon på morgonen eller ikväll när Johan åkt hem. Så, klicka HÄR! för att komma till frågestunden.

Hörs senare!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0