utséende?

Hej på er!
Jag fick ett sms innan av min älskling där det stod;
"Har du sett hur du ser ut, du är ju fan lika snygg som en modell du är som en dröm tjej jag kan inte fatta att du är ihop med mig."

Och helt seriöst, jag tycker inte jag ser bra ut. Visst jag har mina stunder, och ja, jag går runt och säger "jag är söt" men jag är inte seriös när jag säger det liksom. Just nu tillexempel, så kämpar jag som fan för att träna magen så den ska se bra ut, inte för att jag vill gå ner i vikt eller så, jag är nöjd med min vikt, men min mage hatar jag verkligen. Samma sak med mina lår, dom är katastrof. Och jag skulle aldrig jämföra mig med en modell, aldrig aldrig någonsin. Som jag sa, jag har mina stunder då jag tycker att jag ser bra ut, men de stunderna är ganska få, och jag jämför mig dagligen med andra tjejer.

Men lilla älskling, jag kan inte förstå att du är ihop med mig!

Jag bryr mig om hur jag ser ut, ja det gör jag, jag vill tillexempel inte gå osminkad till skolan, eller åka osminkad till stan. Jag vill inte ha mjukisbyxor till skolan då jag inte tycker det passar mig. Men jag gillar tillexempel min rumpa, och mina bröst, så därför går jag ofta med tajta kläder som "visar" (kommer verkligen inte på det rätta ordet!) det, jag går ganska ofta med uringat, för att jag trivs med det, inte för att någon annan ska "gilla det dom ser" eller något sådant, de kläder jag tar på mig, tar jag på mig för att jag trivs i det, och gillar hur jag ser ut i det. inget mer med det liksom.

Tänker ni läsare mycket på hur ni ser ut?

Har du en annan åsikt?
Postat av: Alexandra

1. nu blev jag väädligt nyfiken på vem du har gått och blivit tsm med!! ;)



2. Det är ju klart man tänker på sitt utseende.! Man gör ju allt för att man själv ska tycka att man är snygg. Jag har samma problem som dig.. Vill ha snyggare mage och jag vill absolut göra någonting med mina lår, fyfan för dom!! Men man ska vara positiv till allt, allt går att fixa perfekt! :)

Sen är det klart att man väljer kläder man vill ha på sig än kläder andra vill att man ska ha! :)

2010-04-03 @ 16:34:46
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Kayla

Vilken gullig pojkvän du har :)



Jag själv tycker inte att utseendet spelar så där jätte stor roll. Men det är klart att man vill vara snygg, det vill nog alla och det är alla fast på olika sätt. Jag sminkar mig inte, inte ens läppglans eller nåt. Men det är för att jag är snyggast utan smink. Det jag inte gillar med mig är mina tänder, mage och lår. Jag har en smal mage, men jag vill ha en vältränad mage.(Jag är friidrottare) samma sak men mina lår, när man är friidrottare och tränar så får man väldigt stora lår. och det är mina lår men de dallrar som in i helvete.

Men det är ju inte så att jag går runt och tänker på mina lår hela tiden. Det är väl när man kollar på sig själv i spegeln. Men annars är jag nöjd med mig själv. Jag tänker alltid att alla har sin egna skönhet.

Oj nu skrev jag värsta boken, men det gör nog inget.

Kram Kayla

2010-04-05 @ 12:46:37
URL: http://kaylam.blogg.se/
Postat av: Korneliusviktoria

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-09-08 @ 11:45:18
URL: http://korneliusviktoria.blogh2o.com

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0