Utvilad som attans

Godmorgon på er!
Guud, idag är jag riktigt utvilad! sov ca 10 timmar inatt! :)
Just nu håller jag på och städar lite på mitt rum, så jag har det gjort sen när Clara kommer :)
Förresten, skulle det inte bli fint väder idag? har för mig att jag läst det någonstans, men inte då, det regnar som fan :( menmen ..

Idag ska jag och mamma beställa min hårförlängning iallafall, ska bli så kul och få den, och prova den och så :) Ska ringa min frisör så hon får klippa till den åt mig typ nästa vecka eller nått! :D ni kommer bli dom första som får se den iallafall! :) tihi (;

Men nu ska jag sätta på lite musik, lågt förstås eftersom alla utom jag sover :p och så ska jag fortsätta städa, sen blir de frukost! :)

Hörs sen när Clara är här! :)

Pussss

Har du en annan åsikt?
Postat av: Elvira Eriksson

Sov tio timmar igår, så himla skönt:)

2010-04-05 @ 08:56:40
URL: http://elviraes.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0