10 Augusti 2010

hej på er!
Jag vet att jag är kass på att blogga nu för tiden, men nästa vecka börjar skolan och jag spenderar istortsett all tid med min älskling, så det blir inte mycket tid över till bloggandet tyvärr ..

Igår åkte jag ju hem till älskling, som senare på kvällen åkte han med mig hem, och så kollade vi på tv och lite så :) Somnade väl vid en 4 imorse eller nått, haha ;) Idag så har vi varit ute och gått med hundarna och så var vi i borås innan, älskling var supergullig och köpte en BH/bustier till mig, tack hjärtat♥ sen köpte vi lite godis, och jag köpte ett linne och älskling köpte något till sin träning, haha! När vi kom hem för en 40 minuter sedan så satte vi oss och pratade med mamma en stund, och sen åkte han till sin träning!

Senare kommer han tillbaka hit och så sover han nog här igen tror jag! (:♥


min Bh/Bustier som baby köpte♥
Fast min är i svart då, haha ;)

Vi hörs kanske senare ikväll om jag det går att lägga in bilderna från min kamera på datan, funkade inte innan, så vi får se♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0