12 Augusti 2010

Hej på er!
Jag har en sak att berätta.
Jag kommer att ta lite av en bloggpaus nu framöver. Det kommer komma något/några inlägg om dagen om jag orkar, vill och har lusten till det. Jag spenderar så mycket tid jag kan med älskling nu i slutet på sommarlovet, och sen börjar jag skolan om en vecka, så det kommer inte bli mycket tid över till bloggning. Men jag ska göra mitt bästa för att ändå uppdatera.


Över till något roligare!
Jag ska köpa ny mobil, men kan inte bestämma mig, väljer mellan, Iphone 3GS, Sony Ericsson Vivaz, HTC Wildfire och Samsung Galaxy Spica. Vi får helt enkelt se hur det blir, har ett tag på mig att bestämma mig så! :)

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen en stund, så får vi se om jag bloggar senare, annars hörs vi imorgon! :)
Pusss♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0