2 Augusti 2010

hej på er!
Skulle ju egentligen jobba Idag,imon och på onsdag, men inte då, för jag har åkt på hög feber och skit, inte så kul! :(

Ska nog åka och köpa lite glass sen om jag vågar, ska ta en alvedon och se om jag blir lite bättre då, för I need Ice cream ;) haha!

Sovit så otroligt gott inatt, vaknade ju av mitt alarm imorse, och ja hade ju feber så jag ringde ner och sa att jag inte kommer denna veckan, somnade om och vaknade 11.10, så skönt!

Nu ska jag göra en liten ritning om hur mitt rum ska se ut efter jag möblerat det, som jag ska göra imon!

Vi hörs senare! Pusss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0