20 Augusti 2010

Godmorgon!
Jagbörjade ju skolan igår, och efteråt åkte jag hem till älskling var där, och sen åkte jag en snabbis till borås och köpte en sak, överraskning till er som ni får i eftermiddag ;) sen hem till älskling igen där jag fick vänta på att hans träning skulle sluta så han kunde komma hem, men det var trevligt ändå (: Sen var jag med älskling hela kvällen och kom hem vid typ elva igårkväll, och då la jag mig i sängen direkt och så .. ska berätta mer om skolan i eftermiddag!

om en timma börjar jag skolan idag igen, då ska vi va på Alidebergsbadet i Borås hela dagen med alla nya ettor för att lära känna varandra typ. Får se hur det går! jaja, jag ska börja göra mig i ordning lite nu, hörs i eftermiddag eller om jag slänger upp något sms inlägg, vi får se! ;)

Förresten, älskling har precis börjat sin nya skola, nu håller vi tummarna för att alla fula tjejer hamnar i hans klass ;) hahaha!

Puss på er♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0