24 Augusti 2010 - ♥

Hej på er!
Jag (och hela min klass) är lediga idag, så skönt!
iallafall, jag har inget bättre för mig att göra (ska egentligen städa, men blä!)
Så ska jag försöka berätta en sak för er, blir lite svårt att förklara, men jag ska försöka..

Som ni vet har jag spenderat i stortsett hela mitt sommarlov med Johan (förutom de veckorna jag var i turkiet, men dom glömmer vi), Jag och Clara hade "stora planer" på det här sommarlovet, vi skulle träffas och ha roligt och hålla kontakten, ja vi har fortfarande kvar kontakten, men vi har ju endast träffats en gång på hela sommarlovet.. Jag känner mig lite elak, men jag vet att hon förstår mig med, hon är verkligen en av de bästa personer jag känner, du är underbar gumman!♥

Men ja, jag måste erkänna att det här sommarlovet har nog varit det bästa någonsin, att få spendera (nästan) hela sommarlovet med den man älskar mest på denna jord, det finns inget bättre! Att få vakna upp och veta att han ligger där jämte. Att veta att han älskar mig och bara mig, är allt jag behöver veta för att klara av dagen, och det vet jag.

Jag och Johan har ju varit tillsammans tidigare, vilket ni i bloggen här vet, ifall ni följt med ifrån början. Sedan de som läste min förra blogg vet också om det, och ni som känner mig vet det också. Men aldrig har det hållt såhär länge, och det har aldrig känts såhär bra! nu den 31 är det 5 månadet, och sen en månad till och så ett halvår, det är verkligen ofattbart för mig.

Att man kan känna såhär för någon, jag visste inte att det var möjligt. För att avsluta det här;

Johan Hedendahl: Jag älskar dig överallt annat, du är min gurkpuss och jag är din pussgurka! Vi föralltid♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0