25 Augusti 2010

Gooooodmorgon sverige!
fyfan, jag är både hyper&trött som fan på samma gång..
Vaknade vid 3 inatt och var klar vaken, men somnade om vid typ 4, och sen vaknade jag av mamma vid 5 och sen vaknade jag av mitt alarm vid kvart i 6.

Idag börjar skolan "på allvar" och idag får vi våra datorer! =D kommer bli wonderful! får visa er den sen!

måste försöka slänga upp min överraskning med, kanske gör det efter det här inlägget, vi får se (;

Nu måste jag äta klart och leta kläder, fast min buss går om typ en timma, så varför fan ska jag skynda mig?! ;o

Vi hörs senare, på min nyyya fiina dator! =D♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0