27 Augusti 2010

Godmorgon ..
fyfan, jag är urtrött och är på ganska dåligt humör, så det här blir nog en mindre rolig dag ..
Dock är den kass redan, eftersom jag först har 3h Mediakunskap, och efter lunch sen har jag 3h matte ><
och eftersom jag hatar matte, så kommer jag iinte gilla den lektionen! .. menmen!

Ikväll blir det betydligt roligare!
Först när älskling slutar så åker han hem, duschar, packar väskan och så, medans jag drar ner till stan och letar present till min kusin (hittade inget igår ..), sen drar jag tillbaka till lägenheten, fixar älsklingens present han ska få av mig, och börjar göra mig iordning, och så kommer älskling tillbaka till lägenheten vid en kanske 5 eller nått, och då drar vi direkt ner och hämtar ut våra biobiljetter, och sedan går vi och köper lite godis :) Sen kollar vi på bion, och efter det köper vi med oss en pizza hem och så ska vi mysa hela kvällen sen♥

Imorgon har min kusin kalas, så vi ska ner dit och vara där i några timmar, kommer bli så otroligt god mat, älskar den! det är typ lite filippinsk mat, blandat med svensk och så, jättegott! :)

Men vi hörs senare, jag måste packa min väska och äta innan pappa ska skjutsa mig om 40 min (y) vi hörs senare! :)


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0