29 Augusti 2010

Hej på er!
Förlåt att jag inte bloggat men jag har varken orkat eller haft tid faktiskt.

I fredags så gick jag ner till stan direkt efter jag slutat och letade present till min kusin, dock fick jag åka till knalleland fort som fan och kolla om den fanns där, vilket den gjorde, annars hade jag lackat så jävla hårt ><. Sen åkte jag till resecentrum och mötte älskling, så gick vi hem, och jag bytte om och gjorde mig i ordning, sen gick vi ner till stan och hämtade ut våra biljetter och köpte popcorn och godis. Sen gick vi på bio och kollade på Vampyrer suger.. Den var faktiskt inte värd att se på bio om jag ska vara helt ärlig, Endel grejer var bara konstigt, och det enda som var riktigt roligt var när de börjar dansa (ni som sett trailern förstår vad jag menar! ska lägga in den i slutet på detta inlägg.), så den var inte sevärd. Sen gick vi och handlade, och så gick älskling och köpte pizza, medans jag gick hem i förväg för att bli klar med hans present. När han kom hem, så åt vi, och kollade lite på en film, sedan fick han sin överraskning, och så skulle jag få min så jag gick ut en sväng, haha. det var jättemysigt, han tände ljus och så fick jag massage :)♥

Jag sov nästan ingenting på natten sen, men jag var pigg ändå, först åt vi lite mat, sen duschade jag och så, sen gick vi ner till stan för jag skulle till apoteket. Sen regnade det så efter vi varit på apoteket så vi gick in på Åhlens och lite sånt, så köpte älskling ett linne till mig♥ Sen började vi gå hemmåt(eller ja, till lägenheten) och så kollade vi lite på tv, sen gick vi ner till Ica Maxi och handlade, sen hem och så gjorde jag lite nudlar till mig, var så hungrig. Sen vid halv tre typ, kom mina föräldrar och hämtade oss så åkte vi till min kusin som fyller 18 idag! :) Sen åkte vi och handlade och sen hem. Jag mådde inte så bra, så vi gjorde inte så mycket mer igår ..

Idag ska vi till Rångedala Marknad och så ska vi stå och sälja massa prylar typ, får nog gå in och väcka honom snart!

Vi hörs senare! :) Pusss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0