30 Augusti 2010

Hej på er!
Jag sitter här som en sjukling och kollar på tv..
Har ont i huvudet som attans, men nästan ingen feber.
Dock så har antagligen min pappa fått magsjuka, så det är inte riktigt lika roligt..
Johan skulle ju egentligen komma hit i eftermiddag, men jag ska ringa han och kolla om han vill träffas ändå, och om jag isåfall ska gå upp till han och möta han vid bussen sen då .. vi får se! Jag ska ringa han vid 20 över 11 så får vi se vad han säger iallafall..

Efter jag ringt han ska jag duscha, och sedan laga lite mat, börjar bli hungrig. Men vad fan ska man äta? hm, kyckling kanske? eller Bacon? ja vi får se, haha!

Nej nu skäller hundarna som fan ute så måste gå och säga till dom..

Pussss!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0