4 Augusti 2010

Godmorgon!
Gud jag är så otroligt trött! Har sovit jättedåligt inatt, har vänt och vridit mig hela natten ..
Menmen, får hoppas att jag sover bättre ikväll istället! :)

Idag händer ingenting, ska åka och köpa halstabletter sen, min hals är (N) men vet ni vad? hade 40 graders feber i söndags kväll, och i måndags(gick dock på alvedon hela dagen), Igår hade jag 39 graders feber typ, lite mer kanske, men gick på alvedon igår med, och så var jag och kollade hur mycket feber jag hade för en stund sedan, jag är nere på 38 grader(utan alvedon i kroppen) så jag lär ju vara på bättringsvägen iallafall! Hoppas jag är frisk i helgen bara, fyller ju 16 och så blir det nog liseberg med mamma,pappa&älskling :)♥ Ja, vi får se! :)

nu ska jag nog försöka äta frukost, innan jag trycker i mig resten av popcorn skålen idag igen ;)

Vi hörs senare♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0