6 Augusti 2010

Hej på er!
Vaknade för en stund sedan, sover så otroligt dåligt i min säng sen jag flyttade den ;o
Hoppas det går bättre ikväll när älskling sover här♥

Idag ska jag nog in till borås en sväng, har hittat värsta snygga bhn som jag vill köpa, och sen har dom ju en ganska stor rea på Gina Tricot, så jag måste ju in nästan, haha ;)

Så vi får se hur det blir med uppdateringen idag faktiskt, och imorgon blir den ännu sämre, för jag och älskling ska åka med mina föräldrar ner till Liseberg och vara där hela dagen, så de blir mysigt:)♥ Jag ska försöka ha med mig kameran så ni kan få några gulliga kort på oss ;)



Jag kör på min snygga långklänning än så länge idag, byter väl om innan jag åker till stan dock ;)
PÅMINNELSE TILL MIG SJÄLV: RINGA DANIEL OCH FRÅGA VART MIN KAMERA ÄR!!

Vi hörs senare, pusss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0