a new computer!

hej på er!
yesssss! idag fick jag min fiina skoldator!
Jag gillar den verkligen, än så länge är den skitbra! =D
jag älskar tangenterna, mycket lätta att skriva på, men det kommer ju bli jobbigt att ta med den hem varje dag och sedan ta med den till skolan varje dag, så vi får se hur jag gör senare, men i början får den följa med fram&tillbaka!
Fast det enda som skulle göra datorn bättre vore ju om den hade webcam, men jag överlever (:
Jaja, jag ska sluta tjata om min dator..

Dagen idag bestod utav en enda lektion, hade media i ca 2&enhalvtimme, gick snabbt och lätt, gick igenom en stationär dators delar, skissade upp en hemsida för hand, hämtade våra datorer och sen slutade vi! så jag slutade vid 11.10 idag iallafall! =) Dock slutade ju johan vid 13.50, men jag följde med min kusin hem lite och sen gick vi ner till stan, kollade efter en överraskning till min och johans halvårsdag som är den 30 september och lite så!

Men nu ska jag ner och kolla om tvätten är klar och sedan kolla på en film, så vi hörs imorgon eller nått!
Pussss!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0