Kom nyss hem ifrån en kväll hemma hos älskling och i borås, så otroligt mysigt♥
haha, vi bara pussas och pussas, men jag älskar't!
I borås gick vi runt en stund, sen ville han att jag skulle äta, så vi gick till McDonalds så jag käkade lite ..
Sen gick vi en bit till och sen ringde vi hans mamma, och så åkte vi till hans syster, och sedan hem, och här är jag..

Såg precis något så otroligt gulligt på Sex And The City:
Steve sa: "Jag vill inte förlora dig igen, vad som än går fel är det, det viktigaste!"
Miranda: "Jag vill inte förlora dig heller"

Det påminner ganska mycket om mig och Johan, jag vill verkligen inte förlora han igen, aldrig!!♥

Vi hörs imon, Godnatt!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0