höhö

Tio frågor om dig själv;

när fyller du år? - 7 Augusti
några piercingar? -nope
vad har du på dig just nu? - min långklänning
vilken årstid är bäst? - Sommaaaarrr!♥
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna upp jämte älskling, pussa han på kinden och sedan bara ligga och kolla på honom!♥ 
vad tycker du mest om hos dig själv? - min rumpa
vad är du bra på? - no idea..
vem älskar du mest på denna jord? - Familj,vänner & Joohan
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med Johan ♥
 


10 Frågor om din familj;
 

vem står dig närmast? - Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - njaa
vem är farligast i din familj? - Daniel&david ;)
vem ser roligast ut i din familj? - Daniel
vem är coolast? - Jag ofc ;o
har ni något husdjur? - yes, massor ><
vem har du mest gemensamt med? - vet inte
roligaste kvällen med familjemedlem - hm, ingen aning ..  




10 frågor om idag;

vad har du gjort? - Jaa, änsålänge har jag bara varit med älskling :)
har du varit glad idag? -yesss!
har du varit ledsen idag? - noope
har du gjort något bra idag? - jag lagade mat iallafall (:
vad ska du göra nu? - stänga av datan och lägga mig och pussa på älskling!
har du gjort något dåligt idag? - har jag säkert
vad har du ätit idag? - varma mackor
har du duschat idag? - nope
du är trött nu? -  nja, lite
vad händer imon? - det märker vi ..
 


ANNAT;

Hur mår du just nu? - Bra
piercat dig? - ja, men tog bort den.





TELEFON/MOBIL;

Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - vet inte
Vem sms:a du till senast? -Älskling





ÖVRIGT;

Är du hungrig nu? - nej
hur mycket är klockan nu? - 12.02
sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se




FAMILJ;

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - igår
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - i morse




ÖVRIGT;

Gillar du punk? - inte min stil
Har du sminkat dig idag? -nej :P
vad för smink? -
vad har du för trosor nu? blåa söta
 

MUSIK;


Lyssnar du på musik just nu? - nej
I så fall, vilken låt för tillfället? - 
Vad gillar du för musik? - Nästan allt utan opera

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0