hos älskling♥

hej på er!
Jag sitter hemma hos älskling nu, han håller på och byta säng, så han får en större som vi kan sova båda två i (:
Juste, min överraskning får ni när jag nu kommer hem, det märker ni!
Dagen idag var ganska bra, varmt och endel var riktigt tråkigt >< Vi gjorde iallafall massa olika övningar, och nu har jag iallafall börjat prata med några i klassen, så de går ju bättre nu iallafall! Får berätta mer när jag är hemma sen istället.
Och kass som jag är hade jag tänkt ta Outfit bilder både igår och idag, men tror ni jag gjort det? nej såklart inte >< glömmer alltid av det, men ska ställa upp mitt stativ nu och sätta dit kameran, så de blir lite lättare iallafall! =)
men ja, jag ska väl gå till älskling nu, haha han måste hissa ner sängen han ska ha(hans bror hade den innan, men han har flyttat så johan ska ta den istället^^) från balkongen, haha ;) tycker jag är liiite roligt (a) (:
Nej vi hörs en annan gång!
Puss på er!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0