my weekend

Hej på er!
Helgen har spenderats hemma hos älskling, och jag ska tillbaka till han ikväll antagligen och sova där, men ja ni får överleva med denna uppdatering som blir..

Fredag: Började vid 10, så jag gick upp vid en halv nio för att äta frukost och göra mig i ordning! Pappa skjutsade mig till alidebergsbadet där vi skulle vara, och där vart alla andra 1or också, så vi vart en 120 elever där. Det var faktiskt väldigt roligt vissa stunder, har börjat prata med några i min klass nu iallafall..

Vi gjorde massa olika övningar med klassen för att vi skulle samarbeta och så, endel grejer var ju sjuka alltså, haha! När dagen var slut vid en halv tre ringde jag min älskling och frågade vart han var, då var han vid knalleland så jag sa till han att jag kommer och möter honom, efter många om och men och fel gångar(eller vad man ska säga) så hittade jag honom, vi gick in och kollade på keps, sen gick han och köpte godis och jag gick och letade efter nagellack, hittade inget dock.. sen åt vi på mcdonalds och sen kom pappa och hämtade oss.

väl hemma, duschade jag och lite så, sen åkte vi och köpte blommor och så åkte jag till älskling och har varit där hela helgen, vilket ni vet (:

Pratar i telefon med älskling nu, ska snart packa och dra mig dit upp igen, och efter skolan imon så åker jag hem till han igen tror jag, vi får se ..

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0