vafaan?! =(

Jag mår så jävla konstigt ..
Jag har ont i huvudet samtidigt som jag är yr och sen mår jag illa.
Jag fryser som fan, men samtidigt svettas jag nästan för att jag är så varm.
Jag är så otroligt trött, jag orkar inte göra någonting, men samtidigt är jag så jävla uttråkad ..

Jag kommer få allvarliga utbrott om inte det här slutar snart ..

Har du en annan åsikt?
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en snabb titt in i min blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det eller kanske inte, bara ett sätt att ta reda på :)

kramis!



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-05 @ 17:36:45
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0