vilket jääkla inlägg ;o

Hej på er!
nu har jag städat och varit duktig som sjutton! (okej, kanske inte! ;)
men jag har städat så att det inte är något kvar på golvet, som inte ska vara där då, haha!
sen har jag duschat och letat lite kläder tills imon.. Får se, jag kanske lånar älsklingens mjukisbyxor, antingen det eller så tar jag mina leggings ifrån Ed hardy, om ni minns? vet att det inte kommit några bättre bilder, men jag har verkligen ingen inspiration till att fota överhuvudtaget .. =(

mina leggings (:

Iallafall, jag är så jäääkla tjurig på Viasat!! Jag har en viasat boxer inne på mitt rum, och den har fungerat perfekt fram tills idag, den bytte kanal helt utan att jag gjorde något, och den stängdes av bara så innan, dock brydde jag mig inte för jag skulle ändå kolla på en film.. men när jag sedan ska kolla på tv, tror ni helvetet funkar då?! nej det klart den inte gör, då står det att jag inte har tillgång till några kanaler och att jag måste ringa dit och fixa ett nytt sånt där kort man har i boxern. FYFAN.

I eftermiddag ska jag antagligen gå hela vägen upp till Johan och se om min moppe funkar, hoppas verkligen det! jag och den vart ju inte riktigt polare igår när jag skulle hem .. Först startade den direkt och allt gick bra, tills jag kommer kanske mellan 50-100 meter ifrån Johans hus, då dör den och startade varken när jag kickade eller med elstarten, och självklart spöregnade det som fan.. men jag ringde först pappa så han skulle komma och hämta mig, och sedan ringde jag johan så han fick komma och hjälpa mig få hem den till honom ..´dock precis innan Johan kom så skulle jag ställa ner den ifrån det "stora" stödet, om ni kanske förstår hur jag menar? antagligen inte .. och då välter skiten och slår i mitt knä, så nu har jag blåmärke på ena knät, och då har jag bara ont typ på smalbenet på andra benet. gaah.

Vilket jävla inlägg märker jag nu, nu ska jag sluta skriva, haha!

Vi hörs senare eller nått! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0