1 December

Heey.
Första riktiga blogginlägget då, känns lite konstigt, men de funkar, hihi!
Ska fixa en ny design nu någon dag, med lite mer julkänsla i.

Idag, ska jag till skolan först, har webb design, till 11.10 sen slutar jag, de känns bra faktiskt ;)
Sedan åker jag till almås och träffar min älskling en stund, väntar medans han har sin lektion och sedantar vi en buss till Ulricehamn och ja hör och häpna, TRÄNAR!
Blir till att träna på Ulricehamns badhus typ, dom har gym där med, och sedan badar vi lite, hihi. :)
Jag har dock en förkyldning i kroppen, och ska då alltså inte träna, men idag är det en vecka sedan jag fick veta att jag får träna igen, efter mina höga levervärden jag haft.




Nej, nu måste jag gå upp ut min varma säng och äta frukost, vi hörs i skolan senare!
Pusss! (:


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0