10 December

Goodmorning America!
Eller nått sånt, haha ;)

Jag vaknade för en halvtimma sedan typ, och är totalt helt jävla hanidkappad känns det som.
Jag vet att det är fel ord att använda men de känns så.

Vaknade och skulle gå ner och duscha, men de kunde jag ju glömma, ställde mig upp och men fick lägga mig direkt igen, kan fan inte stå eller gå en jävla centimeter knappt :( Hade ju idrott igår, och det känns av idag, usch vad ont jag har i ryggen.. :( Så jag ska ta och ringa min bror snart så han får sjukanmäla mig, för de är fan inte värt att försöka gå till skolan när jag har så jävla ont och behöva gå upp och ner för alla trappor och allt.. nejtack.

Vi hörs senare!


Har du en annan åsikt?
Postat av: Jenny

Hej hej

jag ville bara kika in och önska er en GRYMT trevlig fredag dag och kväll=)

/ Jenny

www.jennysmodemix.se

2010-12-10 @ 09:29:08
URL: http://jennysmodemix.se

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0