11 December.

Godmorgon!
Jag har varit vaken i en timma nu ungefär. Men min älskling sover fortfarande, och jag tänker låta han sova faktiskt :)

Kvällen igår vart hur rolig som helst!
Clara och Jesper kom vid en tio över 6 kanske, och då började jag med maten, eller jag stekte köttfärsen medans Älskling fixade grönsakerna och så :) sen åt vi och började kolla på idol, men det struntade vi i och sjöng lips istället, hihi! ;D

Sen började vi snacka sexställningar, haha!
och vid 12 åkte dom hem. Jag&Johan tackar för kvällen iallafall, det var awesome! :)

Här har ni en biiiildbomb!

bilderna är i o-ordning men det får ni leva med, och inga bilder på Clara&Jesper för vill inte lägga upp bilder de inte godkänt :) (även om jag gjort det med bilder på min älskling, hihi ;)

PUSS


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0