14 December

Hej på er!
Jag vet att jag varit lite off nu i några dagar, men jag är helt utmattad.
Jag orkar ingenting, och jag sover säkert 9 timmar varje natt plus att jag sover någon timma på dagen med, liksom vafan?! menmen, vi får hoppas det blir bättre snart.

Jag har även blivit sjuk typ.. Mådde jätte illa igår, spydde även på morgonen. Så stannade hemma igår, och mådde illa imorse med, så jag stannade hemma idag med .. Älskling som mådde illa igår med vågade ju självklart inte gå till skolan om jag mådde illa och spydde och sen mår han också illa, så han vart hemma igår med, och han mår fortfarande illa idag med och har sprungit upp och ner hela natten, så han har inte sovit så mycket heller :(

Så idag blir de inte mycket som händer, ska ta det lugnt och försöka städa lite.

Nej nu ska jag försöka äta frukost.
PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0