17 December

Hej på er!
Jag vet. Jag suger.
Men det får gå, för jag har ingen ork till någonting, och är extremt sur på min skola just nu.

Kom till skolan, för att vi skulle ha prov, och ah, provet gick excellent, men så får vi veta att vi får SLUTA efter provet. Svenskan inställd för vi har inget att göra, och ja fan vad kul. Slutade då vid 10 i 9 när jag var klar med provet. Och ja, vad faaaaan ska jag göra nu? Johan slutar vid 14.10, och okej jag sitter jämte han nu, för dom sitter i i biblotekets dator sal grejs, men om 25 minuter slutar han och sen har han idrott. och då tar jag dock bussen till Daniel och hämtar hans nyckel och åker till hans lägenhet, för fan heller att jag är ute till tidigast kl 2 när de är så äckligt jävla kallt.

aja, som ni märker är jag inte på något vidare humör, så jag bloggar mer när jag är hos daniel, då jag lägger upp dag, 15,16 och 17! ska försöka iallafall, haha! ;)

PUUUSS

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0