28 December

Godmorgon i stugorna!
Sitter och kollar på Rachael Ray show, och väntar på Våra bästa år, hihi :)

Igår vad jag i Borås med älskling, köpte ett par jeans, en skjorta och hudkrämgrejs, och självklart, COLA! hihi (: Tänkte ta kort på det jag köpt och lägga upp här senare idag, och även mina julbilder, hihi :)

Idag vet jag inte vad som händer, både jag och älskling är sjukisar, så vi får se, men jag är sugen på att gå ut och ta kort, men hade velat ha soligt väder till det :( menmen, vi får se! Isåfall får ni fler bilder i veckan iallafall :)

Nej, är fööör trött för att blogga, så vi hörs senare!
PUSS.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0