9 December

Godmooorgon!
Jag är i skolan nu, är ganska trött, men det funkar.
Gick upp vid 05.25 för att hinna duscha nu på morgonen, vilket verkligen behövdes ;)

Sitter och funderar på vad man kan äta idag, och vad vi ska laga för mat till våra "gäster" som kommer imon, ;) Min underbara vännina Clara och hennes pojkvän ska åka hem till mig och så ska jag och Johan laga mat och så ska vi kolla på en film eller liknande, sjunga lite lips också, hihi! :D

Kommer bli awesome! Nu hoppas jag bara på att Clara kommer att skaffa sig skype så vi kan prata där om imon eftersom inte msn funkar. ><

Hörs senare, PUSS!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0