Dag 01.

Dag 01 – Om mig

Okej, jag ska prata om mig idag?
Jag heter Ida Johansson, är 16 år och extremt kär och lycklig med min pojkvän Johan.
Jag går första året på John Bauers gymnasieskola i Borås, på linjen IT/Media.
Okej, det är svårt att skriva om sig själv, så jag berättar om mig själv med ett test istället, hihi!

Inget liv.

Har du ett par blåa string ? Nej, äger inte ett enda par string.
Vem var den senaste du pussade ? Min Johan! <3
Trivs du med det ? - oohja!
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? - jag har ingen aning, och orkar fan inte räkna.
Gillar du nån nu ? - jaaa, hih!
Vad gjorde du inatt ? - Sov sååå skönt!
Och i förrgår natt ? - hm, sov jämte min underbara pojke! <3
Vad gör du innan du ska sova ? - smsar eller pratar i telefon med min älskling och kollar på tv.
Kan du prata med din mamma om allt ? - Jaaaa, gör det typ med.
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? - Ja
Har du varit gravid? - Nej, de har jag inte. (varför går de inte att ta bort det överstrukna?! ><
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig
? - Jaa, men de är lite tidigt än, även fast jag hade svarat Ja!
Choklad eller glass ? - Choklad
Push-up eller T-shirtbh ? - Push-up
String eller hipsters ? - Hipsters
Stövlar eller gymnastikskor ? - Snygga stövlar
Kjol/klänning eller jeans ? - Beror på.
Hemstad/ort - Nitta, alltid.
Hårfärg - brunett
Längd - 165 typ.
Frisyr - vanligt? haha
Ögonfärg - Blå/gröna
Skostorlek - 36 typ.
Humör - Trött men glad och taggad inför träningen idag!
Orientering - It suuuucks.
Vänster eller högerhänt - Höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Ja!
2. Tror du på kärlek? - Jaaa!
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? - Det jag har nu är ju inte slut? men de jag hade innan, öhm ja de ska vi inte tala om, eller vad tycker du älskling? ;)
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jappppsss
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? - ja..
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? - hm, kanske .. eller, nej typ inte.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom det? - Ja..
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? - Nej, jag har ju ett förhållande.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? - hm, jag vet inte?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja..

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar ? - kärlek!
2. Vin eller öl ? - inget, uuscha!
3. Dag eller natt ? - Dag
4. One night stand eller förhållande ? - Förhållande. 
5. Tv eller internet ? - Internet
6. Pepsi eller cola ? - Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Romantisk hemmakväll (:
8. Färgfoto eller svartvita ? - Beror på hur bilden ser ut eller vad man ska säga, hihi! :)
9. Telefonkontakt eller face to face ? - face to face ofc!
10. Bilddagboken eller myspace ? -  Bdb isf.

"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut ? - Hm, nej.
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? - Japp
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? - Ohjaaa
4. Har du hoppat bungy jump ? - Nej men jag vill ..
5. Har du nånsin gjort slut ? - jaa..
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? - nej, men tänk en fet chokladtårta! :D
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? - nej
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? - Nej,vafan?!
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? - oooohja!

10 snabba
1. Saknar du någon just nu ? - Ja
2. Är du glad ? - ja!
3. Är du fundersam ? - Ja
4. Är du uttråkad ? - njaa, lite,hihi
5. Är du tysk ? - inte vad jag vet, höhö
7. Är du italienare ? - näää
8. Är du fransk ? - nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - Jappsss
10. Gillar du någon just nu ? - självklart, hihi

Nej, nu ska jag göra en hemsida om massa konstiga dator delar, as weird! hih, hörs senare!
Pööösss! (:

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0