Dag 02.

Dag 02 – Min första kärlek


Hm ja, min första kärlek var Pontus Lia. eller ja, han var min första "stora" kärlek. han var min första riktiga pojkvän, och på grund av det, kommer han alltid att betyda något för mig, och jag kommer alltid att minnas honom som just det, Min första kärlek.

Vi var ihop i någon månad i femma första gången, men det minns jag knappt. Utan vi blev ihop "på riktigt" i sexan. Då jag egentligen inte tyckte att han var så speciell, utan han hade bara en snygg mage.. (undrar hur jag tänkte då?) Men vi blev ihop, och det höll i över ett år. Vi hade så många bra stunder, men även endel dåliga, pga att jag alltid blivit så lätt påverkad av vad andra säger och gör. Vi träffades inte så mycket utan för skolan, utan det var mest om jag var på någon av hans innebandy träningar, eller på "fritdsgården" som det hette då, men vi hade det ju bra ändå. Jag måste erkänna att jag älskade honom extremt mycket, även fast vi var så "små" som vi var.

Vi var ihop under ett sommarlov, då vi inte träffades någonting tror jag, för när jag kunde skulle han göra något, eller vara någon annanstans, och när han kunde så kunde aldrig jag. När vi började sjuan, gled vi dock isär, och i slutet på september var ett års långt förhållande slut.

Jag ville inte vara vän med honom först, men efter ett tag så var vi just det, Vänner. Och det har betytt väldigt mycket för mig att ha honom som vän, för han kan lätt få mig på bra humör, och det är skönt att ha honom att prata med!

Idag har vi inte så mycket kontakt, efter tre år i samma klass, och nu går vi i olika skolor, och därför har det blivit som det är, men så kan det gå, och jag tackar honom för allt han gjort för mig.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0