Dag 03.

Dag 03 – Mina föräldrar

Hm, Mina föräldrar.
Min mamma är den bästa som finns.
Hon lyssnar alltid även om hon inte riktigt förstår, och hon finns alltid där.
Men hon jobbar alldeles för mycket, och sliter ut sig själv sakta men säkert.


Min pappa, ja vi har inte haft den bästa kontakten den senaste tiden, men det går fram och tillbaka.

Jag har så otroligt svårt att skriva om mina föräldrar, för jag vill inte att ni ska få fel bild utav dom, för de är de bästa som finns. Bara inte hela tiden.

Men jag vet inte, jag har skrivit lite om mina föräldrar iallafall, och följt dag 03.
Förresten, mina föräldrar åker till Turkiet på söndag och blir borta i två veckor. Johan ska bo hos mig under den tiden, och snacka om att det kommer se ut som ett bombnedslag när mamma och dom kommer hem?!

HAHA!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0