Dag 04.

Dag 04 - Det här åt jag idag

Hm, ja vad har jag ätit idag?
Jag har ätit två skogaholms skivor med smör och ost emellan som min älskling värmde så att osten smälte och så, typ som en toast ni vet?


De såg ut såhär, fast med skogaholmsskivor då ;)

Det är faktiskt det enda som jag ätit idag, dock ska jag äta snart, för mamma&pappa måste ju äta innan de måste gå och lägga sig.. Eftersom de ska upp kl 2 inatt för att åka till turkiet vid halv 7 imon!!!! Utan mig med, ;o dock kommer min älskling hit och bor hos mig, så jag inte är helt ensam iallafall! :)

Hörs senare, eller imon..
Pösss!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0