Dag 05.

Dag 05 – Vad är kärlek?

Vilken grej att ha med på listan alltså..

Kärlek är så extremt mycket och det finns så många olika sorter av den.
Man kan visa kärlek till en hund, en fisk, sin mamma/pappa, en släkting, pojk/flickvän, en bästa kompis eller något helt annat. Men i grunden är kärlek samma sak.

Man visar den bara på olika sätt.
Man pussar ju inte sin mamma/pappa på samma sätt som man kanske pussar sin Pojk/flickvän, eller hur?
Jag vet inte hur man ska förklara kärlek, för det går liksom inte.
Kärlek är olika för alla, och den är aldrig sig lik.

Jag vet bara att jag har så extremt mycket kärlek i så många olika former runt omkring mig.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0