Dag 06.

Dag 06 – Min dag

Min dag..
Min dag idag bestod utav skolaskolaskola och ett dåligt tålamod, hihi!
Vi började nämligen att rita(kalkera) i Adobe illustrator igår, jätteroligt, men man måste ha ett sånt jäklans tålamod, och de har ju inte jag liksom, haha ;)

Efter skolan åkte jag till resecentrum och väntade på min fina pojkvän som kom med en snusklubba till mig :D Så tog vi bussen hem och lade oss i soffan direkt, åh vad trötta vi var, haha ;) Sen kom min bror hem och då kollade vi lite på tv, och sedan så lagade jag mat. Det blev Pasta med ost- och skinksås hihi!, och det blev faktiskt gott, trots att jag inte lagat det på jäääätttelänge!

Så åt vi, sen gick min älskling ut med hundarna åt mig, för jag var så trött, så jag beställde mina bilder och sen gick vi och lade oss, så skönt!

Pratade lite med mamma med, och dom har det bra iallafall, vilket är skönt! :)


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0