Dag 07.

Dag 07 - Min bästa vän.

Oj, jag vet inte vem min bästa vän är.. Eller jo det gör jag.
Jag har två. eller nej, tre.
Clara Thege, är en av dem. hon är en av de allra bästa vänner jag haft. För hon har aldrig dömt mig för något av alla de extremt idiotiska och dumma saker jag gjort, utan hon har ställt upp och velat hjälpa mig och har alltid funnits där. Och det gör hon fortfarande, fast vi inte träffats sen i slutet på Juni, (tror jag det var!). Och det är en lång tid, men är det något så finns hon där ändå. Jag träffade henne första gången i hm, var det 1an? jag hade hennes mamma som lärare i 1an och hon var min faaaavorit lärare. Fast just då gillade jag inte Clara faktiskt. Och i 7an hamnade vi i samma klass fast hon var i c1 och jag var i c2. Och då var vi inte vänner, men inte ovänner heller liksom, vi var typ ingenting. Vi hade bara några få lektioner ihop och det var inte mer med det. Men i nian så började vi prata mer och mer, och vi blev vänner och sen blev det bara bättre och bättre. Och vi blev bästa vänner, och vi spenderade nyår tillsammans och hade såå jäkla roligt! Och ja, nu är vi där vi är, men vi är fortfarande vänner och det är skönt, för jag vet att hon är en äkta vän och finns där. Tack för det gumman!♥

Min Mamma, är också en av dem. För hon finns också där, genom allt, vad som än händer.Vilket också är skönt, men det är jobbigt när hon inte förstår, eller som nu, när hon inte är hemma och kan stötta mig och finnas där i vad jag just nu går igenom(privat). Men jag vet att om hon vetat om det så hade hon funnits där fast hon inte är nära mig. Och jag tackar min mamma för det!♥

Min sista bästa vän, är min fina underbara pojkvän. Han är bättre än bäst, och jag älskar honom mer än allt annat. Han finns alltid där, minsta lilla så är han där. Det kan vara hur fjantigt som helst, men är det viktigt för mig så är det viktigt för honom. OCh jag älskar dig för det hjärtat, du är min!♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: Clara

Du är min bästa vän Ida sötnosen <3

2010-12-07 @ 18:36:26
URL: http://enkaxignittifyra.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0