Dag 09.

Dag 09 - min tro.

Hm, ja jag har ju ingen religiös(stavning?) tro, utan det enda jag tror på är kärleken, och att man ska ta vara på sig själv.

Kärlek är något jag aldrig kommer att iallafall helt och hållet kommer att tappa tron på. För det är det viktigaste vi har. Kärleken till alla de människor vi har i våra liv är obeskrivlig, och välbehövlig. För hade jag inte haft någon som tycker om mig eller älskar mig, på vilket sätt som helst, så hade jag inte klarat av det. för i en värld där man inte är omtyckt någonstans, det vore sjukt.

Nej, det här blir rörigt och konstigt, men nu vet ni min tro iallafall!


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0