Dag 11.

Dag 11 - Mina syskon.

Hm, Mina syskon, mina syskon mina syskon..
Jag har två bröder. De är 23&22 år gamla.
Den äldste(stavning?)bor i en lägenhet egentligen, men har varit gullig och bott hemma när mamma&pappa är borta. Han har varit min "bästa" bror för det mesta, mest för att jag inte har så mycket kontakt med min andra bror egentligen, han håller sig för sig själv, och det gör jag med så ja. Men tillbaka till min äldsta bror, vi har haft så mycket skoj tillsammans, minns när han bodde hemma innan och min andra bror bodde själv, då kunde vi sitta uppe hur sent som helst och spelar guitar hero mot varandra inne på hans rum, så jäkla skoj!

Sen då min andra bror, som sagt har vi inte den bästa kontakten, men han är fortfarande min bror och jag älskar honom. Även han har bott hemifrån, när han pluggade på gymnasiet, för det gick inga bussar dit, och mamma kunde ju inte gå upp vid typ 5 varje morgon för att skjutsa han dit för att sedan åka hem och fixa iordning sig för jobbet. Det funkade inte. Så han flyttade till en lägenhet som låg i princip brevid skolan. Dock så bodde det en idiot i lägenheten jämte, som bröt sig in och tog min brors dator vid 2 eller 3 olika tillfällen (alltså 2 eller 3 datorer borta).

Jaaa, det här var mina syskon. PUSS

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0