Dag 13.

Dag 13 - Den här veckan.

Den här veckan är lugn.
Idag är jag sjukis tyvärr, så har inte gjort något annat än att ligga i sängen typ.

Imorgon ska jag till skolan och efteråt ska nog jag och min underbara pojke hitta på något! Kanske blir bowling eller något liknande, hihi! :)

På onsdag slutar jag vid 11, och så tänkte jag ta en buss till min gamla skola ätradal och träffa lite folk, ska bli underbart! (:

Torsdag, ja då vet jag inte vad som händer, det får vi se :)

Och på fredag ska jag köpa klart alla mina julklappar! Äntligen kommit på vad jag ska köpa till min älskling, och det var på tiden haha! ;)

Lördag, ja då blir det till att städa, för på natten sen kommer MAMMA OCH PAPPA HEM! :D kommer bli kanon att få hem dom igen, trots att det gått extremt fort..

Söndag, jaa, då blir det väl att prata med mamma och pappa, och förbereda mig för att sova hos min älskling en sista natt, eller ja.. vi kommer inte att sova med varandra mer förän efter julafton, så de blir ett tag..

Det här var dag 13, PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0