Dag 15.

Dag 15 - Mina drömmar.

Jag har ganska många drömmar.

En dröm är att få en bra karriär, och lyckas med det jag jobbar med. - Just för att det är viktigt för mig att ha en egen inkomst och inte förlita mig helt på den partnern jag har, om jag har någon - För den dagen när min partner lämnar mig då? om han gör det, vad ska jag göra då? då står jag där utan en egen inkomst, och det hade inte funkat.

Jag har en annan dröm om att få en fin familj som är frisk och mår bra. Jag vill få uppfostra mina egna barn och jag vill uppfostra dom på rätt sätt. Jag vill inte vara en frånvarande mamma, och jag vill heller inte att mina barn ska ha en frånvarande pappa. Jag vill ha en familj där alla tycker om varandra. och visst kan man bråka, men jag vill att min familj ska hålla ihop.

Jag har också en dröm, en dröm om att jag ska få leva med Johan hela mitt liv. Att få bli gammal med honom, och skaffa barn med honom. Det är ganska stort att ha en sådan dröm när man endast är 16, men jag vet att jag hittat rätt. Jag känner det i hjärtat, för varje gång jag ser honom lyser hela min dag upp, jag kan inte sluta le. Han har hela mitt hjärta, och det är så jag vill att det ska vara så föralltid.

Jag har en dröm att få leva hela livet på mitt sätt. Att inte bli sjuk, utan att må bra ända in i slutet. För jag vill inte spendera slutet av mitt liv på ett sjukhem eller sjukhus. Jag vill vara hemma med min familj, för jag vill spendera all min tid med dom som jag kan och får.

Jag har säkert fler drömmar, men kommer inte på något nu, och har inte riktigt tid..

PUSS!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0