Dag 17.

Dag 17 - Mitt favoritminne.

Mitt favoritminne, åh det är så jävla svårt!!
Finns så många ju.

Men ett av de, är när Johan sov hos mig första gången. Ingen av oss vågade somna och vi låg uppe till kanske 5 på morgonen och bara pratade, så underbart var det! Och jäklar vad trötta vi var efter den korta sömnen, men vi gick ut och la oss i trädgården i solen och busade som attans, det var så jäkla amazing så jag vet inte vad!

Ett annat är när jag kom hem ifrån turkiet. Jag var ute, och väntade på honom, hörde att bilen kom och gick för att möta honom. Och ohgud vad konstigt det kändes, vi hade ju varit utan varandra så länge, så första kyssen kändes konstig.

Sen gick vi in, och pratade, och började kyssas riktigt, och ja, då försvann det konstiga. Sedan somnade jag, och vaknade av att han pussade mig och väckte mig, för klockan var typ 1 på dagen. Sen packade jag upp alla mina grejer, och gav han sitt armband. Vi har likadana, fast på hans står det "Ida" och på mitt står det "Johan" på såklart, hihi :)

Ja, det finns så många fler, och ett annat kommer i "dag-18" :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0