Dag 18.

Dag 18 - Min favoritfödelsedag.

Ja, den här är enkel!.

Min favoritfödelsedag är den när jag fyllde 16.
Min älskling började med att försäga sig och sa "Har du öppnat halsbandet än?" så jag visste att jag fick ett halsband, som jag förövrigt älskar, och använder varje dag!.

Sen åkte vi till liseberg, Jag, mamma, pappa och älskling. Mamma och Pappa gick själva och kollade runt, och jag och älskling hade åkband och en jäääävla hög med pengar, hihi ;) Men ärligt talat åkte vi knappt någonting, dels för att det var sån kö, och sedan för att vi spelade mest, för de är ju såååå kul med de där maskinerna som har en sån där krok grej ni vet? man ska greppa tag i ett gosedjur och om den håller kvar i det så får man det, och jag lovar vi spenderade skert 500 spänn på de där maskinerna ;) hihi! :)

Vid 10 typ, åkte vi hem, och sedan låg vi och myste och fixade lite med alla gosedjur, och älskling vann även stjärnvinst på Ballerina och på marabou, haha! så vi tjockade i oss massa sånt, hihi :)

Det är min favorit födelsedag, genom tiderna. (iallafall så långt jag kan komma ihåg, hihi ;)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0