Dag 19.

Dag 19 - Detta ångrar jag.

Jag ångrar faktiskt så jäkla mycket. Jag har gjort så många jävla misstag i mitt liv så det är inte sjukt. Men endel misstag har lett till något riktigt bra.

Ni som känner mig och ni som läst min blogg länge eller ni som bläddrat bak i arkivet och läst gamla texter. Ni har antagligen läst/hört om en viss person vid namn Oscar. Jag var kär i honom, men han var inte kär i mig, nu i efterhand vet jag inte ens om han tyckte om mig. Men iallafall. Jag var ihop med Johan när jag träffade honom, men jag föll direkt. Sen höll jag och Johan på (mest jag) fram och tillbaka. Endast på grund av Oscar. Sedan hände något. Jag släppte taget om Oscar och hittade mina riktiga känslor för Johan, de som fortfarande finns kvar idag.

Sedan ångrar jag flera av våra bråk, framförallt det vi hade igår. Men det vill jag inte prata om i bloggen, för det är väldigt personligt.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0