Dag 23.

Dag 23 - Det här får mig att må bättre.

Vad som får mig att må bättre är självklart min älskling. Men ibland räcker det med ett léende, eller en komplimang.

Att träffa min älskling efter en lång skoldag, åh då jag kan inte låta bli att le, eller att vakna upp jämte honom, och det första han säger är "du är så söt" det gör så jäkla mycket för mig. Det betyder så jäkla mycket för mig. Att någon säger "vad fin du är i håret" eller "snygga kläder", det kan göra så mycket både för mig, och för andra människor.


Nej, nu ska jag packa, för ikväll bär de av till älskling, och imorgon är det julafton! :D♥

Hörs imorgon!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0