Dag 24.

Dag 24 - Det här får mig att gråta.

Åh, herregud. Jag gråter hur lätt som helst. Så skulle jag skriva allt som får mig att gråta, skulle det ta hela dagen.

Nej, men jag gråter lätt om jag bråkar med någon, speciellt älskling. Och jag kan gråta om någon som står mig nära bråkar med någon. Jag gråter om någon säger något elakt, antingen om mig, om min älskling eller om någon annan som står mig nära.

Jag gråter verkligen hur lätt som helst, men det är sådan jag är. ibland är det bra, ibland är det dåligt. Jag vet inte. Jag gråter bara liksom. Det kan komma ifrån ingenstans, och ibland så är det något som orsakat det.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0