Dag 25.

Dag 25 - En första.

Oj, En första? Hm, igår var det min första julaftonskväll jag spenderat hos min älskling. Var hemma först, och åkte sedan vidare till älskling, och åh så roligt det var, hihi! Få somna jämte min älskling, och veta att det är julafton och att jag fick det jag ville ha - Det jag ville ha, var ju självklart Johan, det är allt jag vill ha och behöver - det betyder allt för mig.

En annan första, hm. Ja snart kommer nyår, och då blir det första gången jag spenderar den hemma hos älskling, och jag ser framemot det!

För, på dagen så är vi hemma hos mig, och sedan på kvällen åker vi hem till han, och är där på kvällen/natten. Och det kommer nog vara helt otroligt underbart, att få vara hemma hos honom, och få kyssa honom när klockan slår 2011, det kommer bli en ny upplevelse, som jag ser framemot.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0