Dag 26.

Dag 26 - Mina rädslor.

Jag har många rädslor, det är som med att gråta. Jag behöver inte veta om att jag är rädd för det, utan det kan komma krypandes ifrån ingenstans.

Men något jag är rädd för, är att förlora någon som är viktig för mig. - såsom min mamma, pappa, mina bröder och självklart, Min älskling. - För, de gör alla en stor del av mitt liv, och att tappa en del av livet, det är stort. Jag vet ju självklart att någon gång kommer de allihopa att försvinna. Men skulle de försvinna nu, så hade jag inte klarat av det. Det vore för stort för mig att hantera.

Skulle till exempel min älskling försvinna eller ja, välja att gå ut ur mitt liv. Så skulle jag förlora mitt livs kärlek, Jag skulle förlora min andra halva. Och mitt hjärta skulle försvinna med honom, för det är hans, tills den dagen han bestämmer sig för att inte vilja ha det, men det tillhör fortfarande honom. För jag vill inte att någon annan ska ha det.

Jag är rädd för att sova ensam, jag är rädd för mörker. Jag är rädd för att bli ensam kvar.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0